دیدار مسئول اداره تاریخ شفاهی مرکز مطالعات از دانشگاه اصفهان

مسئول اداره تاریخ شفاهی و مطالعات تاریخی مرکز، آقای حمیدرضا بداقی به همراه آقای غلامعلی رجبی یزدی کارشناس ارشد مرکز مطالعات سیاسی و بین­ المللی در تاریخ ۱۶ مهرماه به دعوت گروه تاریخ دانشگاه اصفهان از این دانشگاه بازدید به عمل آورده و با رئیس دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.
۱۶ مهر ۱۴۰۳
مشاهده ۱۳۳

مسئول اداره تاریخ شفاهی و مطالعات تاریخی مرکز، آقای حمیدرضا بداقی به همراه آقای غلامعلی رجبی یزدی کارشناس ارشد مرکز مطالعات سیاسی و بین­ المللی در تاریخ 16 مهرماه به دعوت گروه تاریخ دانشگاه اصفهان از این دانشگاه بازدید به عمل آورده و با رئیس دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار برخی از زمینه‌های همکاری‌های اسنادی و تاریخ شفاهی میان مرکز مطالعات سیاسی و بین­ المللی و دانشگاه اصفهان مطرح گردیده و مقرر شد یادداشت تفاهم همکاری علمی، پژوهشی، تاریخ شفاهی و اسنادی میان مرکز مطالعات و دانشگاه اصفهان در آینده نزدیک به امضا برسد.

گنجاندن گرایش تاریخ شفاهی در دوره ­های دکترا و پست دکترای دانشگاه اصفهان، انجام طرح های مشترک تاریخ شفاهی موسوم به سوبالتر و نیز مشارکت در همایش ­های بین­ المللی تاریخ شفاهی از دیگر پیشنهادات و موضوعات مورد علاقه بود که در ملاقات با آقای دکتر هرسیچ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است
دهمین دوره کنفرانس سالانه غرب آسیای بخارست با عنوان «همگرایی و وابستگی متقابل خاورمیانه در پرتو تحولات سیاسی، امنیتی و اقتصادی» از سوی موسسه مطالعات سیاسی و اقت...
همزمان با سالگرد عملیات ۷ اکتبر، همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» روز سه شنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۳ با حضور جناب آقای دکتر عراقچی وزیر امورخارجه، شخصیت های جهادی ...