برگزاری همایش"طوفان الاقصی: آغاز نصرالله" در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی

همزمان با سالگرد عملیات ۷ اکتبر، همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» روز سه شنبه هیجدهم مهرماه ۱۴۰۳ با حضور جناب آقای دکتر عراقچی وزیر امورخارجه، شخصیت های جهادی و مقاومتی، تنی چند از مسئولین وزارت امور خارجه و شماری از صاحبنظران سیاسی، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار گردید.
۱۷ مهر ۱۴۰۳

همزمان با سالگرد عملیات 7 اکتبر، همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» روز سه شنبه هیجدهم مهرماه 1403 با حضور جناب آقای دکتر عراقچی وزیر امورخارجه، شخصیت های جهادی و مقاومتی، تنی چند از مسئولین وزارت امور خارجه و شماری از صاحبنظران سیاسی، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار گردید.

وزیر امور خارجه در این نشست ضمن اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در قضیه فلسطین، به ویژه عملیات طوفان الاقصی، بر اراده مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرده و نسبت به پاسخ عقلانی کشورمان در صورت هر گونه تکرار خطای راهبردی دشمن صهیونیستی هشدار داد. وی در سخنان خویش با اشاره به رایزنی‌های دیپلماتیک اخیر،  به بهره گیری از تمام ظرفیت های نرم افزاری در حیطه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در دولت چهاردهم در مسیر احقاق حقوق حقه ملت فلسطین و لبنان تاکید ورزید.

در ادامه این نشست، سخنرانان جنبش های مقاومتی، دبیران کل کنفرانس های بین المللی و مجمع دفاع از ملت مظلوم فلسطین ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران ارشد وزارت امور خارجه هر کدام با تشریح رویکرد نظام در قضیه فلسطین و ابعاد حقوقی، سیاسی، اجتماعی،فرهنگی ،امنیتی و نظامی مبارزات ملت فلسطین به ویژه نتایج عملیات طوفان الاقصی، به تبیین شرایط و تحولات منطقه ای و بین المللی برآمده از این رویداد پرداختند.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است
میزگرد مشترک مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دانشگاه خاورمیانه آنکارا روز سیزدهم مهر ماه ۱۴۰۳ در شهر آنکارا برگزار شد.
شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید مقاومت سید حسن نصرالله