هفتمین همایش « امام خمینی (ره) و سیاست خارجی »

۶ خرداد ۱۳۹۲
مشاهده ۳۳۳۳

هفتمین همایش « امام خمینی (ره) و سیاست خارجی »
« نهضت‌های اسلامی، مردمی و مدل تغییر از دیدگاه امام خمینی (رحمه الله علیه) »

تهران: دوشنبه 13 خرداد 1392

 

می‌خواهیم که در تمام ممالک اسلامی این اسلام عزیز پیاده شود،... امید است که بیرق پر افتخار اسلام در تمام نقاط ارض به اهتزاز درآید. لیکن شرط تحقق این مطلب این است که مسلمین وضع خودشان را تغییر بدهند، دولت‌های اسلامی هم وضع خودشان را تعییر بدهند. صحیفه نور، جلد نهم

 

امروزه جهان با موجی از خیزش‌ها و نهضت‌های اسلامی، مردمی مواجه است. امام خمینی (ره) از همان ابتدای مبارزات به وضوح این‌گونه نهضت‌ها و بازگشت به هویت انسانی و اسلامی را پیش‌بینی کرده بودند، ایشان برای تغییر در صحنه بین‌الملل توصیه‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف را ارائه نموده‌اند. باتوجه به رهبری ایشان در مواجهه با قدرت‌ها و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی‌به عنوان الگوی تغییر در جهان اسلام، بررسی دیدگاه‌های آن بزرگ مرد تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین منظور از کلیه همکاران، اساتید، پژوهشگران و خبرنگاران علاقه‌مند جهت مشارکت در این همایش دعوت به عمل می آید.

 

مکان: خیابان شهید باهنر(نیاوران)خیابان شهید آقایی، مرکز آموزش و پزوهش های بین‌المللی (دفترمطالعات سیاسی و بین‌المللی)، ساختمان سازمان ایرانی مجامع بین‌المللی (سالن البرز)

زمان: 13 خرداد 1392 ساعت 9 صبح

لطفاً برای هماهنگی و ثبت نام جهت شرکت در همایش، با شماره تلفن 22802644 و دورنگار 22802649 تماس حاصل فرمائید.

مرکز ارتباطات و اطلاعات

 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است