سخنرانی آقای جوزف کراوس استاد روابط بین الملل دانشگاه مازاریک جمهوری چک

آقای دکتر جوزف کراوس استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه مازاریک جمهوری چک در نشستی تحت عنوان: «جنگ در اوکراین: دیدگاه کشورهای شرق- مرکز اروپا»، در جمع کارشناسان ارشد و پژوهشگران مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ایراد سخنرانی پرداخت.
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاهده ۷۱۹

آقای دکتر جوزف کراوس استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه مازاریک جمهوری چک در نشستی تحت عنوان: «جنگ در اوکراین: دیدگاه کشورهای شرق- مرکز اروپا»، در جمع کارشناسان ارشد و پژوهشگران مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ایراد سخنرانی پرداخت. در این جلسه آقای کراوس به تاریخ روابط اروپای شرقی و مرکزی با اتحاد شوروی بعد از جنگ جهانی دوم و دوران جنگ سرد و جایگاه این زیر منطقه در سیاست بین الملل اشاره نموده و تاکید کرد: بحران اوکراین به عنوان یک نقطه عطف، رویکرد چهار کشور اروپای شرقی- مرکزی در مورد سیاست بین الملل را دچار انشقاق بیشتری نموده است. در ادامه و در پاسخ به برخی سوالات، آقای کراوس به مرور سناریوهای مختلف در مورد بحران اوکراین پرداخت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است
میزگرد مشترکی میان جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه پکینگ چین با جمعی از کارشناسان ارشد مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی، در روز دوشنبه مورخ یکم مردادماه ۱۴۰۳...
نشست مشترک مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه و آکادمی مطالعات علوم اجتماعی شانگهای چین روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ در این مرکز برگزار شد.