برگزاری جلسه گروه مطالعاتی اوراسیا

جلسه‌ گروه مطالعاتی اوراسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با عنوان «سناریوهای پیش روی منازعه اوکراین با توجه به تغییرات در فرماندهی عملیات ویژه روسیه و موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال این سناریوها» با حضور کارشناسان ارشد وزارت امور خارجه و اساتید دانشگاه در تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.
بهمن ۱۴۰۱
مشاهده ۱۰۹۶

جلسه‌ گروه مطالعاتی اوراسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با عنوان «سناریوهای پیش روی منازعه اوکراین با توجه به تغییرات در فرماندهی عملیات ویژه روسیه و موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال این سناریوها» با حضور کارشناسان ارشد وزارت امور خارجه و اساتید دانشگاه در تاریخ 8 بهمن 1401 برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی سناریوهای زخم کهنه، بال های عقاب آمریکا، آتش بین المللی و کره ای کردن اوکراین به وضعیت جنگ میدانی در اوکراین پرداختند. تحولات بحران اوکراین، امروز با بحران‌های فریز شده در منطقه اوراسیا پیوند ویژه ای پیدا کرده است؛ ذوب شدن هرکدام از این بحران‌ها می‌تواند باعث ایجاد چالش و بحران‌های اساسی شود. در این راستا بررسی و واکاوی این بحران‌های فریز شده و آمادگی در جهت پاسخ گویی مناسب به آنان از موضوعات مورد بررسی بود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است