بازگشایی فروشگاه مرکزی کتاب وزارت امور خارجه

به میمنت ایام الله دهه مبارکه فجر، فروشگاه مرکزی کتاب وزارت امور خارجه با حضور دکتر شیخ‌الاسلامی رئیس مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کارشناسان آن مرکز در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ واقع در نیاوران خیابان شهید آقایی بازگشایی شد.
بهمن ۱۴۰۰
مشاهده ۳۱۱۹

به میمنت ایام الله دهه مبارکه فجر، فروشگاه مرکزی کتاب وزارت امور خارجه با حضور دکتر شیخ‌الاسلامی رئیس مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کارشناسان آن مرکز در تاریخ 19 بهمن ماه 1400 بازگشایی شد.

در جریان مراسم گشایش مجدد کتابفروشی مذکور، دکتر شیخ‌الاسلامی ضمن تأکید بر اهمیت چاپ و نشر کتاب، آثار عرضه شده را گنجینه ­ای ارزشمند در حوزه ادبیات روابط بین‌الملل و سیاست خارجی برشمرد و از تلاش معاونت‌‌های «پژوهشی و مطالعاتی» و «اجرایی و اسناد» در امر بازگشایی فروشگاه کتاب تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه آقای بهرام طاهری رئیس اداره هماهنگی­ های امور پژوهشی و نشر مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی گزارشی از روند آماده‌سازی فروشگاه و نیز برنامه‌های آتی آن اداره درخصوص نشر کتاب ارائه نمود.

انتشارات وزارت امور خارجه از بدو تأسیس خود در اوایل دهه 1370 تاکنون قریب به یک هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات علوم سیاسی، روابط بین ­الملل، سیاست بین­ الملل، تاریخ سیاسی ـ اجتماعی ایران، اقتصاد، حقوق بین‌الملل و موضوعات مرتبط با سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران چاپ و منتشر نموده است.

در کتابفروشی مذکور، تازه ­های نشر وزارت امور خارجه عرضه گردیده و فرصتی فراهم شده تا همکاران محترم در صورت تمایل بتوانند آثار مورد علاقه خود را با تخفیف خریداری و در محل کار دریافت نمایند. همکاران گرامی در صورت تمایل می­ توانند با کتابفروشی مذکور با شماره تلفن مستقیم  22802662 تماس حاصل و سفارشات خود را ارائه نمایند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است